|
Ben je op zoek naar een leuk en praktisch relatiegeschenk? Of wil je bijvoorbeeld voor een bepaald evenement glazen laten bedrukken? Er zijn talloze situaties waarin het laten bedrukken van glazen een goed idee is. Maar, hoe gaat dit nou precies in zijn werk? En op welke manier kun je zelf glazen laten bedrukken? Alles over glazen bedrukken vind je hieronder, inclusief enkele handige tips aan het einde. Stap 1: bepaal welke glazen je wilt laten bedrukkenTen eerste is het zaak om te bepalen welke glazen je wilt laten bedrukken. Wil je bijvoorbeeld normale drink- of waterglazen laten bedrukken? Of heb je het liefste dat speciale wijn- of bierglazen bedrukt worden? Aangezien je tegenwoordig uit talloze soorten glazen kunt kiezen, is deze keuze volledig aan jou. Stap 2: bepaal met wat je de glazen wilt laten bedrukkenBij deze stap kun je de nodige kanten op. Zo kun je ervoor kiezen om de glazen met je bedrijfsnaam of logo te laten bedrukken. Uiteraard kun je ook voor een geestige opdruk kiezen of voor de naam van de ontvanger op het glas. Bepaal al met al goed met wat je de glazen precies wilt laten bedrukken. Stap 3: bepaal hoeveel glazen je wilt laten bedrukkenVervolgens is het zaak om te bepalen hoeveel glazen je wilt bestellen. Hierbij geldt over het algemeen de volgende stelregel: des te meer glazen je bestelt, des te lager de prijs per stuk wordt. Dit komt puur doordat de leverancier maar één keer de afdruk hoeft te maken, waarna een flinke hoeveelheid glazen gedrukt kan worden. Voor slechts één of een paar glazen ligt de verhouding qua werk-verdiensten anders. Stap 4: zet de leverancier aan het werkHeb je alle keuzes gemaakt? Dan kun je de leverancier aan het werk zetten. Om tot de juiste leverancier te komen, zijn er overigens enkele punten waar je goed op moet letten:
Tot slot nog een belangrijke tip: geef de glazen op het juiste moment als cadeau. Wat het juiste moment is, hangt uiteraard af van de situatie. |
Tags:
Dit artikel is samengesteld door het redactieteam van mundamarketing.nl, dat zich richt op het zorgvuldig selecteren en presenteren van betrouwbare informatie.
