Sinds de eerste computer en het uitvinden van internet worden digitalisering en de online wereld al steeds belangrijker, maar de laatste jaren is dat alleen nog maar meer gegroeid. Tegenwoordig gaat een onwijs groot deel van wat we doen online, neem bijvoorbeeld thuiswerken of online shoppen. Voor sommige mensen is het bijzaak, die hele online wereld, terwijl het voor anderen juist heel belangrijk is. Neem nou bijvoorbeeld bekende YouTubers. Zij leven van het geld dat ze verdienen met het maken van video’s. Voor influencers en modellen geldt hetzelfde. Zij verdienen bijvoorbeeld geld met het helpen van een bedrijf door ze te promoten. Zoveel invloed heeft social media tegenwoordig.

Eigen bedrijf

Stel, jij hebt je eigen bedrijf, dan ligt hier dus een hele markt voor het grijpen waar je misschien nog nooit aan gedacht had. Maar wat als je hier zelf totaal geen verstand van hebt en je geen personeel hebt wat dat wel heeft? Dan kan je altijd je social media uitbesteden. Door jouw bedrijf actief te maken op social media, kan je namelijk een publiek bereiken wat je nog nooit eerder hebt bereikt. Er zijn een heleboel mensen die zich niet alleen via een zoekmachine oriënteren, er zijn ook een heleboel die dat via social media doen.

Waar kan ik mijn social media uitbesteden?

Zoals eerder benoemd kan het dus zo zijn dat je zelf geen kennis hebt over social media en dat je dan voor social media uitbesteden kan kiezen. Maar waar kan je dat dan laten doen? Er zijn gelukkig een heleboel andere bedrijven die je hierbij kunnen helpen, zoals online marketing bureaus. Zij hebben personeel wat gespecialiseerd is in zaken zoals:

–        Social Media marketing

–        Zoekmachine optimalisatie 

–        Zoekmachine adverteren

Verdiep je hier eens in, ga op zoek en wie weet laat jij binnenkort je social media uitbesteden!

https://www.brandmerck.nl/social-media-marketing/
Mundamarketing

Etiketten: in iedere winkel die je bezoekt, zal je ze tegenkomen. Op een pakje kaas, een blik soep of een zak aardappelen; ieder product is wel voorzien van een label, waarop niet alleen de merknaam te vinden is, maar waar ook informatie over de voedingsmiddelen, houdbaarheidsdatum en producent te lezen valt. Hoewel lang niet iedere consument uitgebreid aandacht besteed aan deze gegevens, zijn producenten verplicht door Europese wetgeving om deze informatie op de verpakkingen te vermelden. Echter, waar moet je je precies aan houden bij het labelen van verpakkingen en op welke manieren kunnen producten gecodeerd worden? Met de ervaring en expertise van Coding Koenig & Bauer hoef jij hier niet langer je hoofd over te breken, want zij weten precies hoe dit in zijn werk gaat.

Productcodering van hoog niveau

Coding Koenig & Bauer is gespecialiseerd in het coderen en etiketteren van uiteenlopende producten, waaronder voedingsmiddelen, cosmetica, planten en buizen. Deze producten moeten allemaal van een ander label voorzien worden: voor voedingsmiddelen wordt namelijk niet een plantenpaspoort verplicht gesteld, wat bij planten wel het geval is. Niets is voor de codeerders dan ook te gek om te voorzien van een professioneel etiket, die te allen tijde zal voldoen aan de voorgeschreven wetgeving door de Europese Unie. Daarnaast hoef je van de experts geen fantasieloze opdrukken te verwachten, want net als bij het ontwerpen van de verpakking zal er aandacht besteed worden aan het harmoniseren van het label met het grotere geheel. Verder wordt er gewerkt met verschillende machines gewerkt, zoals de laser graveermachine metaal en de etiketteermachine, zodat het product altijd professioneel en juist gecodeerd zal worden.

Contact met Coding Koenig & Bauer

Wil jij ook graag jouw producten professioneel laten coderen? Neem dan een kijkje op de website van het codeerbedrijf om te achterhalen wat zij voor jou kunnen betekenen!

https://coding.koenig-bauer.com/nl/

Ziekteverzuim terugdringen

De gevolgen van ziekteverzuim

Ziekteverzuim is een grote last voor de werkgever. Deze moet het loon namelijk gewoon betalen, terwijl de productiviteit afneemt. Bovendien moet er vaak vervanging gezocht worden voor de zieke medewerker. Ziekteverzuim terugdringen is dan ook een prioriteit voor elk bedrijf. Investeren in de hygiëne op de werkvloer is één van de meest efficiënte maatregelen om het ziekteverzuim terug te dringen. We geven u hier dan ook graag enkele handige tips voor een schone werkplek.

Het reinigen van de werkplek

Een laptop reinigen is essentieel om een schone werkplek te creëren. Werknemers zijn voortdurend op hun computer bezig. Deze moet dan ook grondig van binnen en van buiten schoongemaakt worden. Een laptop reinigen bestaat uit twee delen. Ten eerste moet het beeldscherm schoongemaakt worden. De monitors trekken namelijk veel stof aan en raken dan ook snel beschadigd. Verder moet u ook het toetsenbord reinigen. Er komen immers al snel etensresten, stof en haren in terecht. Het toetsenbord reinigen is dan ook erg belangrijk om een schone werkplek te creëren. Verder raden we aan een schoonmaakschema op te stellen. Zo moet elke werknemer een steentje bijdragen om van een schone en hygiënische werkplek te genieten.

Schakel professionele schoonmaakhulp in

Na het lezen van deze tips voor een schone werkplek ziet u waarschijnlijk op tegen het extra werk dat dit met zich meebrengt. Het is dan ook een goed idee professionele hulp in te schakelen. THP is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het reinigen van werkplekken en de bijbehorende apparatuur. Hun gecertificeerd team hanteert een efficiënte werkwijze, waardoor ze elke werkplek kraaknet achterlaten. Dankzij een periodieke reiniging door THP geniet uw bedrijf van de vele voordelen die een hygiënisch kantoor met zich meebrengt en kan u het ziekteverzuim zo aanzienlijk terugdringen!

https://www.cleanhardware.nl/
Mundamarketing
9 feb / 2021

Leadgeneratie – B2B

Wat is leadgeneratie?

Leadgeneratie is een proces om potentiële klanten in kaart te brengen en belangstelling op te wekken voor de producten en/of diensten van een organisatie. Het proces hiervan kan offline plaatsvinden op bijvoorbeeld netwerkbijeenkomsten, maar tegenwoordig wordt dit meer online ingezet.

 

Leads zijn potentiële klanten die eventueel geïnteresseerd zijn in de diensten en/of producten die een bedrijf aanbiedt. Een duidelijk verschil hierin is de term ‘potentieel’, leads zijn (nog) geen klanten. Eerst is het van belang om de potentiële klanten in kaart te brengen. Hoe ziet de klantreis van de potentiële klant eruit? Op basis hiervan kun je elke fase van deze klantreis bepaalde marketingmiddelen gebruiken om de leads te triggeren.

 

Twee soorten leads:

Leads worden vaak opgedeeld in twee soorten.

Marketing Qualified Leads (MQL):

MQL zijn leads die vaak via zoekmachines zoals Google of door advertenties zijn gekomen en interesse hebben getoond in een product of service van een bedrijf. Deze leads zijn nog niet ver in de sales funnel waardoor ze nog niet klaar zijn om te worden doorgestuurd naar de verkoopafdeling.

 

Sales Qualified Leads (SQL):

SQL zijn leads die een handeling of actie hebben ondernomen waaruit is gebleken dat ze klaar zijn om daadwerkelijk klant te worden. Deze leads worden beoordeeld aan de hand van verschillende kwalificatiecriteria. Deze leads kunnen worden doorgestuurd naar de verkoopafdeling.

 

Het proces van leadgeneratie:

 Het proces hiervan bestaat uit verschillende stappen. Een vorm van online leadgeneratie ziet er als volgt uit:

 

  1.  Een bezoeker komt in aanraking met het bedrijf door middel van een van de marketingkanalen. Dit kan bijvoorbeeld door de website, een blog, een advertentie of social media. De bezoeker is anoniem.
  2.  De bezoeker klikt op een call-to-action (CTA). Dit kan door middel van een afbeelding, een knop of een bericht.
  3.  Nadat de bezoeker op deze call-to-action geeft gedrukt wordt hij doorverwezen naar een andere pagina. Deze pagina is speciaal ontworpen om gegevens van deze bezoeker te vragen in ruil voor een aanbod zoals bijvoorbeeld een e-book.
  4. Wanneer de bezoeker zijn gegevens heeft ingevuld ontvangt hij het aanbod. De organisatie heeft nu de gegevens van de bezoeker ontvangen. De bezoeker is nu een lead.

 

Waarom is leadgeneratie geschikt voor u?

De voordelen van leadgeneratie zijn:

 

  • Een verhoging van je verkoopkansen
  • Constant nieuwe relevante leads
  • Meer inzicht in je omzetpotentie

 

 

https://crossover.nl/leadgeneratie

Goedkope kunstplanten

Niet van echt te onderscheiden zijn onze goedkope kunstplanten voor binnen of buiten. Kunstplanten hebben veel voordelen, ze zijn populair bij bedrijven, instellingen en in woningen. Kunstplanten worden niet alleen inpandig gebruikt maar ook buiten.

Kunstplanten voor buiten

Niet voor niets zijn kunstplanten buiten in opkomst. Begrijpelijk dat de buxus populair is, want zo’n struik kweken duurt lang en het snoeien is een vak. Eenmalig bezoek van een rups en de de levende buxus is weg, dus het hele verhaal begint opnieuw. Het is een kwestie van tijd en er zijn enkel nog kunststof struikjes bij bedrijven en woningen te vinden. Het vraagt geen onderhoud, het zal geen last hebben van een droge hete zomer of een periode met vorst. Het hele jaar door heeft uw bedrijf of instelling of uw woning een groene entree met een kunststof buxus bij de voordeur.

Bloeiende kunstplanten voor buiten

Ook bloeiende kunstplanten voor buiten hebben alle voordelen. Prachtig is dat zo’n lavendel het hele jaar door die mooie blauwe kleur heeft, en dit zonder water geven. Het zal dan ook mooi te combineren zijn, een pot met een kunststof buxus bij de deur met daarnaast een pot met een kunststof lavendel. U zet het bij de deur en u heeft er geen omkijken meer naar. Terwijl buren met een gieter de plant onderhouden en bij matige tot strenge vorst maatregelen treffen zoals de planten binnen zetten, laat u de kunststof exemplaren staan.

Kunstbomen voor buiten

Groter zijn de kunstbomen voor buiten maar ook onderhoudsvrij. Speciale aandacht mag de kunststof bonsai krijgen, want die Japanse miniatuurboompjes zijn nergens goedkoop, en het onderhouden is een vak. Bijzonder is dan zo’n boompje van kunststof en het is niet van echt te onderscheiden. Niet van echt te onderscheiden geldt ook voor de grotere kunstbomen.

https://kunstplantenxl.nl/
2 nov / 2020

Beton- en steenboren

Beton- en steenboren

Nee, beton- en steenboren zijn niet dezelfde boren. Er bestaan grote verschillen tussen deze boren. Het is altijd goed om te weten met welk type boor u aan het werk moet voor het verrichten van bepaalde werkzaamheden. Weet u dat niet, dan kunt u zomaar schade veroorzaken. En dat is uiteraard niet de bedoeling.

Door dezelfde lengte van de boren wil nog wel eens verwarring ontstaan

Betonboren zijn extreem harde boren. De boor baant zich een weg door materialen waarmee steenboren niet uit de voeten kunnen. Het verschil tussen beton- en steenboren ziet u af aan onder meer de kop. Betonboren gebruikt u met een accuklopboor of een klopboormachine. Dat beide boren nog wel eens met elkaar verward worden, heeft te maken met de lengte van de boren. In beide gevallen zijn die standaard 200, 400 en 600 millimeter. Betonboren hebben een kop die van extreem hard metaal gemaakt is. Daardoor redt de boor zich gemakkelijk met natuursteentegels en ook betonnen muren. Een goede betonboor is te herkennen aan de stompe klop met vleugels. De boor werkt zo ongeveer als een beitel. Maar dan wel als een zeer sterke beitel.

Om een gaatje in een gipswand te maken

Steenboren hebben ook een stompe kop en zijn prima te gebruiken om een gaatje in een gipswand te maken. Ze zijn dus niet geschikt voor beton en natuursteen. Het stompe uiteinde van de boor maakt het mogelijk om veel druk uit te oefenen op de boor. Hoewel de verschillen tussen betonboren en en deze boren duidelijk zijn, is er nog steeds veel onwetendheid met welke boor u welk werk uit kunt voeren.

Voor het betere beukwerk gebruikt u bij voorkeur SDS boren

Behalve boren voor beton en steen hebt u ook nog SDS boren. SDS boren worden vooral toegepast voor het wat men noemt zwaardere beukwerk. Dan hebt u het dus over breek- en boorhamers. De SDS boren beschikken over sleuven waarmee de boor vastgezet kan worden in de boorkop. Dit is nodig door de grote kracht die gebruikt wordt en voorkomt dat de boor losdraait gedurende de werkzaamheden.

https://borenkopen.nl/
Mundamarketing

De SEO Betekenis

Hieronder wordt de complete SEO betekenis uitgelegd.

SEO staat voor search engine optimization. Dit is letterlijk uit het engels vertaald: Zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie is het proces van het omhoog brengen van een website binnen de zoekresultaten van Google.

Er is een groot verschil tussen de SEO betekenis en SEA. SEO is juist alleen binnen de organische zoekresultaten. Dit houdt in: Niet de advertenties bovenin de zoekresultatenpagina van Google maar juist vlak daaronder.

Daarbij is het belangrijk om op te merken dat SEO een proces is. Het kan vaak vele maanden duren voordat de beoogde resultaten worden behaald. Het is daarbij ook een erg ingewikkeld vak waardoor er vaak een SEO freelancer aan te pas moet komen om het proces tot een goed einde te brengen.

Met de SEO betekenis is het ook belangrijk om uit te leggen dat er veel nodige documenten zijn om de vindbaarheid in de zoekmachines te vergroten. Ik onderzoek uw website en lever overzichtelijke stappenplannen waarbij er per week wordt verteld wat er moet worden gedaan om uw vindbaarheid kan verbeteren.

Mijn document zijn erg toegankelijk en makkelijk uit te leggen. Daarbij spreken we maandelijks een tijdstip en een datum af waarin we overleggen wat de volgende stappen zijn.

Betekenis SEO zoekwoordonderzoek

Een zoekwoordonderzoek is bedoeld om de kansen binnen de zoekmachines bloot te leggen en te onderzoeken. Tijdens een zoekwoordonderzoek onderzoeken wij gemiddeld meer dan 50.000 verschillende zoekwoordcombinaties. Uit deze combinaties selecteren wij de beste voor uw bedrijf. Dit maakt dat we een goed beeld vormen van waar uw mogelijkheden binnen de zoekmachines liggen. Door de juiste zoekwoorden te koppelen met de juiste landingspagina’s wordt er een solide basis gelegd voor uw zoekmachine optimalisatie campagne.

Link builden

Één van de belangrijkste factoren bij de SEO betekenis is het verhogen van de vindbaarheid van uw website zijn de website die een link naar uw website hebben geplaatst. Om de basis te leggen voor een goed linkbuilding traject is het van vitaal belang om eerste de huidige links van en naar de website te onderzoeken.

In dit document leveren wij een overzicht van alle websites en pagina’s die een link naar uw website hebben geplaatst. Daarbij krijgt u tevens een overzicht van alle links die van uw website naar andere websites gaan. Per link zullen wij kort

Bent u benieuwd naar uw kansen met SEO? Stuur mij dan een bericht via mijn website. Ik ben Ralf van Veen, een ervaren SEO freelancer. 

https://ralfvanveen.com
Mundamarketing

Facebook uitbesteden is een handige dienst die Your Business Online aanbiedt. Zowel grote als kleine bedrijven kunnen hun resultaten verbeteren door handig gebruik te maken van Facebook.

Leuke info over Facebook….

Dit misschien wel bekendste sociale medium werd op 4 februari 2004 opgericht door Mark Zuckerberg, nu nog steeds algemeen directeur. Medeoprichters waren Eduardo Saverin, Sean Parker, Dustin Moskovitz en Chris Hughes. Het hoofdkantoor staat in Menlo Park, Californië, VS. Facebook kent circa 1,8 miljard gebruikers over de hele wereld.

Het aantal werknemers bedraagt over de 25.000 en de omzet is meer dan 40 miljard dollar. Als je gebruik wilt maken van Facebook, is het verplicht je te registreren. Hier zijn overigens geen kosten aan verbonden. Er wordt gebruik gemaakt van de volgende programmeertalen: C++, PHP en D. Het beursgenoteerde Facebook is de laatste jaren met name ook succesvol met Instagram en Whatsapp.

Ben jij benieuwd of het voor jouw business zinvol is Facebook in te zetten? Your Business Online zoekt het graag voor je uit! 

Bereik je doelgroep

Hoe ziet Facebook marketing eruit? De medewerkers van Your Business Online kunnen je er alles over vertellen in een persoonlijk gesprek. Maar nu alvast wat basisgegevens. Een pluspunt van Facebook is dat je direct kunt interacteren met je doelgroep. Jij kunt bekend maken waar je mee bezig bent, welke acties er lopen en welke voordelen je biedt.

Tegelijkertijd kun je via Facebook op de hoogte blijven van de (veranderende) interesses van je klanten. Wat houdt ze bezig? Waar gaat hun aandacht en voorkeur naar uit? Waar zijn ze naar op zoek? Als je op deze vragen een antwoord hebt en anticipeert op de verwachtingen van je relaties, zit je als bedrijf echt op het goede spoor. Als je start met Facebook is het essentieel om regelmatig de content te vernieuwen. Doe je dat niet dan verlies je in snel tempo een groot deel van je volgers.

https://www.yourbusinessonline.nl
Mundamarketing

 

Het BBC programma ‘Watchdog’ van dinsdag 27 februari 2007 waarschuwde de reizigers die gebruik maken van de ‘Greet and meet’-diensten van parkings bij de luchthaven. Een ondernemer zonder scrupules, die nu gelukkig gestopt is met zijn handeltje, nam geld aan om het voertuig van een reiziger onder te brengen in een beveiligde parking. Maar hij reed er 106 mijl per uur ( 170 km/u.) mee en liet het voertuig 3 dagen op de stoep of in de ingang voor goederen van een supermarkt staan.

Het programma bracht nog andere zorgwekkende geschiedenissen aan het licht. Een andere reiziger werd bijna vervolgd voor vluchtmisdrijf, terwijl hij in feite op vakantie was en er waren nog andere meldingen van schadegevallen aan voertuigen die in feite veilig moesten geparkeerd staan op een beveiligde parking. Maar het is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel.

Een vertegenwoordiger van de luchthaven van Eindhoven raadde de reizigers aan om naar de website van de luchthaven te gaan en de legale parkeerbedrijven van de luchthaven te checken en zo hun parkeerplaats bij de luchthaven te boeken. Zie voor meer informatie en prijzen www.eazzypark.nl . De beste van Eindhoven!

 Ik ben het daar volledig mee eens – tot op zekere hoogte…

Natuurlijk moet je de websites van de luchthavens checken om de legale parkeerbedrijven bij de luchthaven te vinden en een on-line beoordeling te krijgen. Maar dan moet je hun prijzen gaan vergelijken met de prijzen van andere verkopers die parkeerplaatsen verkopen op dezelfde parkings en ik kan je verzekeren dat je praktisch altijd goedkoper prijzen zal vinden dan als je zou boeken via de website van de luchthaven.

En vergeet dan niet dat als je werkelijk de beste prijs wil hebben van een betrouwbare parking bij de luchthaven, je de luchthavenparking zorgvuldig uitkiest en dat je dan boekt via een verkoper die jou een zevendaagse ‘laagste prijs’-garantie biedt voor zijn parking bij de luchthaven. 

Wilt u parkeren op het vliegveld van Eindhoven? Dan is een zeer voordelige en goede parkeeraanbieder is Eazzypark.nl. Zij bieden diverse voordelige tarieven en uitstekende service aan zodat jouw auto gedurende jouw vakantie veilig in een beveiligde garage staat!

 

 

Mundamarketing

Voor mijn startend bedrijf was ik op zoek naar een goedkope website. Een tijdje geleden ben ik een bedrijf begonnen. Deze droom had ik vroeger al toen ik op de middelbare school zat. Nu ik klaar ben met mijn opleiding en een aantal jaar als werknemer gewerkt heb, ben ik gaan kijken of het voor mogelijk was om een bedrijf te beginnen.Ik vond het altijd al leuk om auto te rijden, en ik was ook iemand die de bestuurder aansprak als hij een foutje maakte of als ik dacht dat het makkelijker kon. Het leek mij dus leuk om een autorijschool te beginnen. Er waren in onze stad ook niet niet heel veel autorijscholen te vinden, dus dit zag ik als een kans. Ik ben van start gegaan en het ging al redelijk goed. Ik had een aantal leerlingen, maar ik had gehoopt dat het wat beter zou gaan. Ik had het idee dat ik veel mensen niet wisten dat ze bij mij terecht konden voor rijlessen en theorie lessen. Ik had een Facebook en Twitter account aangemaakt en had zelf een website gemaakt via een of andere site. Ik dacht dat ik hier wel goed mee gevonden zou vonden, maar ik had toch het gevoel dat dit niet zo was. Ook was het zo dat als mensen naar mij zochten op het internet, dat ik niet goed naar boven kwam met mijn website. Ik ben daarom gaan zoeken naar een bedrijf die mij hierbij kon helpen. Ik kwam al snel bij webdesign bureau SiteToGo terecht.

Goedkope website laten maken

Bij SiteToGo kun je een website laten maken voor 599 euro, en je hebt een aantal pakketten waar je uit kan kiezen. Een zakelijke website laten maken door SiteToGo is dus heel goedkoop. Dit was erg goedkoop vergeleken met andere bedrijven die een website kunnen maken. SiteToGo houd ook nog rekening met Google. Ik heb nu een mooie website waar ik super blij mee ben, en ik wil SiteToGo daarom graag bedanken voor de hulp en advies.