Munda Marketing
Image default
Marketing

Digital out of Home Advertising is onmisbaar in je marketing strategie

Digital out-of-home (DOOH) advertising is een van de snelst groeiende vormen van reclame en maakt indrukwekkende ontwikkelingen door in ons land. DOOH maakt gebruik van digitale schermen, zoals billboards en schermen in openbaar vervoer en winkelcentra, om gerichte en aantrekkelijke advertenties weer te geven.

DOOH advertising profiteert van de technologische voordelen die ook worden toegepast in programmatic display advertising, zoals targeting en verkeersgegevens. Wat DOOH echter uniek maakt, is dat het volledig immuun is voor ad blockers en dat de advertenties niet kunnen worden overgeslagen of weggeklikt door gebruikers, zoals bij online marketing wel het geval is. Het is een vooruitstrevende vorm van adverteren die geen cookies nodig heeft. Hoewel het op het eerste gezicht eenvoudig lijkt, vereist het creativiteit om de aandacht van het publiek te trekken, iets wat in de loop der tijd is afgenomen met online advertenties.

Als je op zoek bent naar een manier om je online campagnes te ondersteunen en je merk meer impact te geven via offline kanalen, dan is digital out-of-home advertising een uitstekende keuze. Door gebruik te maken van de kracht van digitale schermen en doelgerichte boodschappen kun je op een unieke en effectieve manier je doelgroep bereiken.

Het exacte aantal kijkers van DOOH-impressies is moeilijk te meten, maar het is bekend dat deze door veel mensen worden gezien. Dit maakt het echter lastig om prijzen te vergelijken met digitale impressies, ondanks dat het bereik wordt bepaald aan de hand van verschillende externe datapunten. Desondanks kan DOOH zeer doeltreffend zijn, vooral wanneer het programmatic wordt ingezet. Wil je graag meer weten over hoe je optimaal gebruik kunt maken van de kracht van Digital out-of-Home? Neem gerust contact met ons op.

https://digital-out-of-home.nl/