Ben je niet tevreden over de verkoopcijfers van jouw bedrijf? Dan wordt het tijd om in actie te komen. De kans is namelijk niet groot dat de cijfers vanzelf omslaan. Veel ondernemers hebben echter geen idee hoe zij dit aan moeten pakken. Gelukkig zijn er vandaag de dag verschillende manieren om de verkoop van jouw bedrijf te verhogen. Je moet in dat geval wel weten hoe je te werk moet gaan en welke manier je het beste kunt gebruiken. Om jou enigszins op weg te helpen, behandelen we hier verschillende manieren om de verkoop van jouw onderneming te verhogen!

1. Werk aan je naamsbekendheid
Indien de verkoop van jouw bedrijf achterblijft, vraag je je waarschijnlijk af hoe dit kan. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Het kan zijn dat klanten wegblijven omdat ze jouw bedrijf gewoonweg niet kennen. Probeer daarom eerst de naamsbekendheid van jouw onderneming te verhogen. Dit kun je op verschillende manieren doen. Ga bijvoorbeeld meer en/of vaker adverteren. Richt je hierbij niet alleen tot de geprinte media. Nee, probeer het ook eens via internet. Je kunt vandaag de dag namelijk ook adverteren op sociale media. Je bereik ligt hierbij een stuk hoger en bovendien kost het je doorgaans ook aanzienlijk minder dan adverteren in gedrukte media.

2. Zorg dat je online vindbaar bent
Vroeger gingen mensen in lokale krantjes of in de telefoongids op zoek naar een bedrijf. Tegenwoordig gebeurt dit echter vrijwel alleen nog maar via het internet. Indien iemand een bepaald product zoekt, voert hij deze gewoon in een zoekmachine in. Vervolgens komen er talloze websites naar boven. Wanneer je jouw verkoop wilt verhogen, moet je er dus ook voor zorgen dat je online goed vindbaar bent. Dit doe je door aandacht te besteden aan het zoekmachinevriendelijk maken van jouw website. Je moet hierbij aandacht besteden aan de teksten, maar ook aan de achterkant van de site en linkbuilding. Indien je dit allemaal goed voor elkaar hebt, bemachtig je al snel een hogere plek in de zoekmachines. En een hogere plek betekent meer bezoekers. De meeste internetgebruikers kijken tegenwoordig namelijk niet verder dan de eerste of tweede pagina.

3. Begin met telefonische acquisitie
Je kunt de verkoop van jouw bedrijf ook verhogen met behulp van telefonische acquisitie. We maken hierbij onderscheid in koude en warme acquisitie. Bij koude acquisitie zoek je contact met mensen die je niet kent, terwijl het bij warme acquisitie juist gaat om bedrijven of personen die je al wel kent. Deze manier kan de verkoop van jouw bedrijf aanzienlijk verhogen, maar dan moet je het wel op de goede manier aanpakken. Dit is echter niet makkelijk. Je moet namelijk over specifieke kennis beschikken en deze is bij lang niet ieder bedrijf aanwezig. Heb je zelf een poging ondernomen, maar levert dit niet het gewenste resultaat op? Dan kun je telefonische acquisitie uitbesteden.

Heb je zelf van alles geprobeerd om de verkoop van jouw bedrijf te verhogen, maar lukt dit niet? Dan ben je mogelijk ten einde raad. Laat het er dan echter niet bij zitten. Nee, want je kunt namelijk een bedrijf inschakelen die jou hierbij kan helpen. Neem bijvoorbeeld More Customers. Wanneer je de sales van jouw bedrijf uit wilt besteden, ben je hier aan het juiste adres. Vind je dit toch wat te veel van het goede? Geen probleem, want je kunt ook alleen de koude acquisitie uit laten voeren door dit bedrijf. Dit kost je weliswaar geld, maar uitbesteden brengt ook een aantal voordelen met zich mee. Zo hoef je er zelf geen tijd en moeite in te steken. Bovendien ben je verzekerd van een juiste aanpak en een hogere verkoop. Dit is nog maar de vraag wanneer je zelf aan de slag gaat met bijvoorbeeld koude acquisitie.

Mundamarketing

Bent u op zoek naar een goed bedrijf voor online marketing in Nijmegen? In dit geval is Go Online dan zeker het bedrijf waar u naar op zoek bent. Sinds vele jaren zijn wij specialist op het gebied van online marketing in Nijmegen en de wijde omgeving. Wij zien online marketing als onze drijfveer en doen er keer op keer alles aan om u zo goed mogelijk te helpen met online marketing in Nijmegen. Wij gaan uitgebreid met u in gesprek om erachter te komen hoe wij u zo goed mogelijk kunnen helpen als het gaat om online marketing. Go Online ziet het als haar missie om uw bedrijf zo goed mogelijk online te positioneren en doet er daarom alles aan om dit doel te bereiken. Wij gaan uitvoerig met u in gesprek om erachter te komen wat al uw wensen zijn en er zo voor te zorgen dat u zo tevreden mogelijk zult zijn.

Wij helpen u graag als het gaat om online marketing in Nijmegen

Go Online is al jaren hét bedrijf als het gaat om online marketing in Nijmegen. Wij doen er iedere dag alles aan om u zo tevreden mogelijk te stellen en gaan geen enkele uitdaging uit de weg. Neem gerust contact met ons op om de verschillende mogelijkheden te bespreken en erachter te komen wat wij u te bieden hebben. Wij gaan graag met u in gesprek om u zo goed mogelijk te helpen met het online positioneren van uw bedrijf. Zo kunnen wij u bijvoorbeeld helpen met het hoger in Google komen, waardoor uw bedrijf vaker zal worden bekeken door potentiële klanten. Door contact met ons op te nemen, helpen wij u graag bij het bereiken van uw doelen als het gaat om online marketing. Wij staan graag voor u klaar om u vrijblijvend te adviseren en zullen pas tevreden zijn wanneer u dat ook bent!

Een voorspoedige samenwerking

Bezoek de website om erachter te komen op welke vlakken een online marketing bureau uit Nijmegen uw business verder kan laten groeien. Wij helpen u graag bij het ontdekken van deze mogelijkheden en kijken graag uit naar een voorspoedige samenwerking!

Mundamarketing

Content marketing wordt steeds belangrijker in onze maatschappij. Content marketing is een zeer essentieel onderdeel van marketingstrategieën van bedrijven en organisaties. Het is namelijk erg winstgevend als uw bedrijf een goede reputatie heeft op het internet. SEO bureau in Den Haag is gespecialiseerd in online marketing en in webdesign. Heeft uw bedrijf een duwtje in de rug nodig en moet de reputatie van uw bedrijf omhoog? SEO bureau Den Haag weet hier wel raad mee. 

Schakel een SEO bureau in Den Haag in voor de vindbaarheid van uw website

Hieruit kunnen we concluderen dat content marketing een erg belangrijke rol speelt, maar wat is nou eigenlijk het doel van content marketing? Er zijn verschillende doelen van content marketing, een aantal voorbeelden zijn: naamsbekendheid opbouwen, merkimago verbeteren of juist veranderen, je verkopen of verkoop optimaliseren en de relatie met je doelgroep versterken. Het SEO bureau Den Haag heeft verschillende online marketing strategieën die uw bedrijf een flinke stap in de goede richting kan geven. 

Het SEO bureau in Den Haag is niet alleen gespecialiseerd in online marketing, maar ook in webdesign. Webdesign is in eerste instantie het vormgeven van websites op het internet, maar SEO bureau Den Haag gebruikt een uniek systeem, namelijk het CMS systeem. Dit systeem correspondeert perfect met het algoritme van Google, waardoor het werkt voor een optimaal SEO resultaat en vindbaarheid. In combinatie met de juiste aanpak op het gebied van content marketing zorgt dat voor hoge omzettingen. Als uw huidige website van uw bedrijf al een tijdje mee gaat en eigenlijk een opknapbeurt nodig heeft, is het misschien handig om te overwegen om een webdesign professional in te schakelen. Een actuele en gemoderniseerde website draagt namelijk niet een klein steentje bij, maar een groot steentje bij aan de reputatie van uw bedrijf. SEO bureau Den Haag heeft verschillende specialisten die u kunnen helpen en aan uw wensen kunnen voldoen.   

https://www.webcontentmarketing.nl/seo-bureau/seo-den-haag
Mundamarketing
20 nov / 2019

Poorten voor uw oprit?

Poorten voor de oprit: er is heel veel mogelijk. In eerste instantie zijn poorten voor de oprit bedoeld om meer bescherming en privacy te geven. Met een stevige poort is uw tuin en uw huis niet toegankelijk voor vreemden. Daarnaast heeft een poort ook een grote esthetische rol. Het vormt letterlijk de entree van uw terrein. Poortland werkt graag samen met u als klant, om het ontwerp, de productie en de plaatsing van poorten voor uw oprit te regelen. Daarmee krijgt u de poort die u voor ogen heeft.

Poorten voor uw oprit? Hier moet u op letten

Een poort voor de oprit moet aan veel eisen te voldoen. Hij moet robuust genoeg zijn om indringers buiten te houden; hij moet de privacy van uw gezin vergroten; en hij moet makkelijk te bedienen zijn. Bovendien past de poort liefst ook qua stijl bij uw tuin en woning. Hoe regelt men dat bij Poortland?

Nadenken over functionaliteit

Een moderne poort gebruikt veel technologische elementen. Laat u vooral voorlichten over de mogelijkheden op dit gebied, want de ontwikkelingen gaan razendsnel. Denk bijvoorbeeld aan het automatisch openen en sluiten van de poort (al dan niet met een sensor in uw voertuig), of aan parlofonie of videofonie, waarmee u makkelijk kunt communiceren met uw bezoekers.

Goede materialen zijn een must

Wat is een goede poort? Allereerst: een stevige en robuuste poort. Met de juiste materialen kan dat eenvoudig bereikt worden. Staal of aluminium van hoge kwaliteit gaat zeker jaren mee, en de flexibiliteit van het materiaal maakt uiterst sierlijke designs mogelijk. Massief hout is ook een aantrekkelijke optie, al dan niet gebruikt samen met metaal. Hiermee krijgt uw poort een klassieke, ambachtelijke uitstraling. Heeft u interesse in een nieuwe poort? Poortland denkt graag met u mee. Welke materialen vindt u mooi? En wat past bij uw wensen en eisen?

Mundamarketing

Bij event bureau Triple P Entertainment in de buurt van Amsterdam weten ze als geen ander hoeveel er komt kijken bij het organiseren van een PR event. Alles moet van tevoren geregeld zijn zodat het evenement soepel verloopt en een goede indruk maakt op de gasten. Een kundig event bureau inschakelen, zoals dit event bureau nabij Amsterdam, is de juiste keuze om een goed verzorgde gelegenheid van de grond te krijgen.

Organisatie van A tot Z

Hoeveel er precies bij de organisatie komt kijken, hangt af van het soort en de grootte van het evenement. In ieder geval moet de locatie worden geregeld, de aankleding, de techniek en nog veel meer. In de uitnodiging naar gasten en pers staat wat ze kunnen verwachten en dit moeten worden waargemaakt. Het evenement kan geregeld worden van rode loper en schermen tot goodiebags en stickers door Triple P Entertainment. Dit event bureau nabij Amsterdam zorgt ervoor dat de uitstraling passend is voor wat gepromoot wordt en dat alles er goed voor elkaar uitziet.

Laat het zoeken van sponsors ook over aan dit bureau

Event bureau Triple P Entertainment, gevestigd in de buurt van Amsterdam, kan naast het regelen van het evenement ook helpen met sponsors en pers. Om een evenement te kunnen bekostigen zijn vaak sponsors nodig die bijdragen in ruil voor de naamsbekendheid die ze krijgen door genoemd te worden als sponsor. De sponsoren moeten natuurlijk in image er genoeg bij passen. Een goede match moet daarom gevonden worden.

Inschakelen van de pers

Wat is een PR event zonder pers? Naast de publiciteit die wordt opgeleverd door tweets en andere social media posts van bezoekers, is berichtgeving door de pers cruciaal. Als over het evenement geschreven en verteld wordt kan de rest van de wereld zien hoe het was en de boodschap meekrijgen. Flitsende berichten over het lancering event van de DVD van een populaire film maakt dat nog meer mensen de DVD gaan kopen. Event bureau Triple P Entertainment nabij Amsterdam heeft een groot persnetwerk en weet dit op doeltreffende wijze in te zetten.

https://triplepentertainment.nl
Mundamarketing

Steeds meer gerenommeerde modemerken zoals Marc Cain, Joseph Ribkoff en diverse anderen laten sportoutfits een steeds belangrijker onderdeel worden van hun collecties. Hiermee spelen de modehuizen in op de huidige trend én de behoefte van de moderne vrouw. Niet alleen wilt u op professioneel en sociaal vlak het maximale uit uw leven halen. Ook sportief gezien houdt u wel van een uitdaging. Marc Cain zorgt voor dat extra steuntje in de rug en laat u sporten in stijl.

De Marc Cain Sports collection

Niet alleen wil de moderne, sportieve vrouw op haar werk en tijdens sociale gelegenheden eruitzien om door een ringetje te halen. Ook al fitnessend in de sportschool of al joggend in het park wilt u er representatief uit kunnen zien. Marc Cain beantwoordt aan die behoefte met zijn uitgebreide Sports collection. Elk seizoen kent verschillende thema’s, gekenmerkt door hun kleur, stijl en patroon. Dankzij de stijlvolle ontwerpen van Marc Cain, maar ook Joseph Ribkoff, Riani, Annette Görtz en andere ontwerpers gaat u met een nog grotere motivatie aan de slag.

Sportieve uitstraling, hoog draagcomfort

Overig betreft de Sports collection niet uitsluitend items die voor tijdens sportieve activiteiten zijn bedoeld. Naast leggings, vesten en sportieve shirts zijn er in deze collectie ook kledingstukken opgenomen die gekenmerkt worden door een sportieve uitstraling en een hoog draagcomfort. Uiteraard vindt u ook deze artikelen terug in het uitgebreide assortiment van Penninkhof. Bijvoorbeeld de nauwsluitende tops van fijn geribbelde stof en brede schouderbandjes. Of de satijnen losvallende top met diepe rits. Deze items kunnen goed op een spijkerbroek of onder een blazer gedragen worden.

Ook de sportieve artikelen hebben die kenmerkende Marc Cain stijl

Mocht u denken dat de sportieve items van modehuizen zoals Marc Cain en Joseph Ribkoff niet de karakteristieke uitstraling hebben die u van ze gewend bent, dan kunt u gerustgesteld zijn. Binnen de sportieve collectie vindt u namelijk wederom –naast de effen, ingetogen items- voldoende kledingstukken met die karakteristieke grafische print. Zo wordt sporten nog leuker om te doen. Penninkhof heeft een uitgebreide voorraad en is in staat om u snel uw nieuwe, sportieve kledingstukken te leveren.

Mundamarketing

Het is niet zo vreemd dat Puma, of Timberland werkschoenen steeds populairder worden. Veel mensen kennen Puma al van de sportschoenen en Timberland van de stoere schoenen, maar de merken brengen ook een complete lijn uitstekende werkschoenen op de markt. De Puma en Timberland werkschoen onderscheiden zich vanwege de uitstekende kwaliteit en de aantrekkelijke prijs. Op Timberland of Puma werkschoenen kunt u jaren vooruit en u werkt veilig en met plezier. Binnen het assortiment zijn schoenen verkrijgbaar die voldoen aan de S-normen die veel bedrijven hanteren voor hun personeel. Met deze schoenen kunt u veilig op een bouwplaats werken, in de havens of op in een andere zware industrie waar risico’s bestaan op letsel als u geen goed schoeisel draagt.

Optimale veiligheid met uitstekende werkschoenen

De werkschoen zijn er voor zowel dames als heren. U draagt de werkschoen als u een beroep heeft waarvoor u veel moet staan en lopen. Uw voeten verdienen dan optimale ondersteuning. Voor de dames geldt dat zij kunnen kiezen uit sportieve kleuren en uitvoeringen. Prima te combineren met uw werkkleding of zelfs met privé kleding als u geen uniform draagt op het werk. Voor medewerkers in de bouw is er de S3 werkschoen. Deze voldoet aan de hoogste eisen. Zo heeft deze schoen een waterafstotende schacht waardoor u altijd droge voeten houdt, ook als u aan het werk bent op een drassig bouwterrein. Ook voor hoveniers en in de bosbouw is dit een prima werkschoen.

Goede en comfortabele werkschoenen kopen

Bent u op zoek naar goede, comfortabele en betaalbare schoenen voor op het werk? Wilt u daarnaast schoenen kopen die voldoen aan de eisen die hieraan worden gesteld door onder andere de ARBO richtlijnen? Kies dan voor Puma of Timberland werkschoenen en bestel ze bij Mallegrom Veiligheidsschoenen. Hier vindt u het complete assortiment en betaalt u altijd een scherpe prijs. U kunt uw bestelling direct online doorgeven en deze wordt binnen enkele werkdagen geleverd. Het bedrijf levert zowel aan particulieren als aan zakelijke klanten.

Mundamarketing

Voor het laten bedrukken van uw plastic bekers of kartonnen koffiebekers schakelt u Promocups in. Bedrukte bekers zorgen onder andere voor een betere herkenning van uw bedrijf of kunnen uw boodschap effectief overdragen. U kunt plastic bekers bedrukken met uw logo, bedrijfsnaam of slogan. Ideaal om uit te delen op evenementen of festivals om zo de juiste doelgroep te bereiken. Waar u uw plastic bekers of kartonnen koffiebekers ook mee wilt laten bedrukken, bij Promocups bent u verzekerd van hoge kwaliteit voor de scherpste prijs. Voor elke drank en voor elke situatie vindt u hier de perfecte soort beker.

Diverse soorten bekers in het assortiment

Wanneer u op zoek bent naar geschikte plastic bekers om te laten bedrukken, vindt u in het assortiment ongetwijfeld het soort beker dat bij uw bedrijf, evenement of gelegenheid past. U vindt in het assortiment onder andere bekers geschikt voor alcoholische dranken, smoothie bekers en event cups. Event cups zijn herbruikbaar en zijn ideaal om in te zetten als aandenken voor uw bezoekers. Weet u wat u op uw plastic bekers wilt laten bedrukken maar heeft u moeite met het ontwerpen hiervan? Geen enkel probleem. De medewerkers van Promocups helpen u hier graag mee en voorzien u van een gratis ontwerp.

Voorbedrukte en onbedrukte kartonnen koffiebekers

Wilt u uw plastic bekers of kartonnen koffiebekers laten bedrukken of wilt u liever onbedrukte bekers? Bij Promocups bestelt u snel en eenvoudig verschillende soorten en formaten voorbedrukte of onbedrukte kartonnen koffiebekers. De standaard levertijd voor het bedrukte bekers is ongeveer 15 werkdagen maar kiest u voor voorbedrukte bekers, dan heeft u deze binnen 2 werkdagen in huis. En diverse voorbedrukte bekers die voor 12:00 uur besteld zijn, heeft u de volgende dag al in huis. Bij Promocups profiteert u van gratis verzending. Voor het laten bedrukken van uw kartonnen koffiebekers of plastic bekers, neemt u contact op met de medewerkers van Promocups. Naast het bedrukken van papieren en kartonnen koffiebekers, kunt u hier ook terecht voor diverse voorbedrukte verpakkingen.

Mundamarketing

Wanneer je complexe informatie eenvoudig en aantrekkelijk wilt presenteren, is een animatievideo daar een perfect medium voor. Met een animatievideo maak je jouw boodschap namelijk visueel en to-the-point. Wil je een duidelijke en mooie animatie laten maken? Dan kan Playforward deze klus perfect voor je uitvoeren. Playforward is een creatief, jong en professioneel videobureau dat animatievideo’s maakt voor allerlei bedrijven en organisaties. De vakkundige medewerkers zorgen ervoor dat jouw animatievideo perfect is afgestemd op je doelgroep. In de video wordt jouw boodschap ondersteund met mooie visuals en effecten, zodat kijkers enthousiast worden en je video volledig bekijken. Zo komt jouw boodschap goed over en maakt die een grote indruk.

Hoe wordt een animatievideo gemaakt?

Een animatie laten maken door Playforward is een uitstekende keuze. Deze videoproducent regelt namelijk het gehele proces van A tot Z. Eerst is er een brainstormsessie waarin jouw wensen en ideeën besproken worden. Vervolgens wordt er een script geschreven en een storyboard gemaakt. Tijdens het animeren krijgt de animatievideo echt vorm en worden er eventueel muziek, geluidseffecten en een voice-over toegevoegd. Wanneer de eerste versie klaar is, kan jij die beoordelen. Daarna wordt je feedback verwerkt en de animatie aangepast, zodat deze volledig aan al jouw wensen voldoet. Voor het doorlopen van dit gehele proces heeft Playforward maar één maand nodig en er wordt altijd hoge kwaliteit geleverd.

Altijd een animatievideo op maat

Playforward stemt iedere animatievideo perfect af op de boodschap, de zender en de doelgroep. Zo kunnen de videospecialisten animaties maken in verscheidene stijlen. Wil je bijvoorbeeld een animatie laten maken in de huisstijl van je bedrijf? Dat is geen enkel probleem. In overleg met jou wordt precies de animatievideo gemaakt die je voor ogen had. Heb je weinig inspiratie? Dan helpen de video-ontwerpers je graag op weg. Zo krijg je altijd een prachtige animatievideo met de juiste uitstraling en een sterke boodschap.

https://www.playforward.nl/
Mundamarketing

Heeft u een beginnend bedrijf of juist een bestaand bedrijf en wilt u het over een andere boeg gaan gooien? Wilt u gaan beginnen met telemarketing of bent u daar misschien al bedreven in, maar niet enthousiast over de adresbestanden uit het verleden? Veel bedrijven bieden een constructie aan waar u adressen huurt of slechts eenmalig mag gebruiken. Wolting Marketing Support verkoopt een actueel adressenbestand uit een database die meerdere malen per jaar wordt een update krijgt. Ze focussen op kwaliteit en adviseren u om naar een hoger niveau te stappen.

Een adressenbestand voor elke branche

Voor het uitvoeren van commerciële activiteiten heeft u een adressenbestand nodig die zo dicht mogelijk in de buurt komt van potentiële nieuwe klanten. Hiervoor heeft u kwalitatieve marktinformatie nodig over uw doelgroep. U kunt terecht bij Wolting Marketing Support voor adresbestanden van zowel de bouw, facilitair en industriële adressen. Wolting Marketing Support denkt graag met u mee over de mogelijkheden binnen als uw marketing- en salesactiviteiten. Voor een actuele database van uw doelgroep binnen de Benelux, is Wolting Marketing Support de juiste partij. Met een grote kennis van de branche zullen ze resultaatgericht met u meedenken aan een gepaste oplossing voor uw marketing- en salesacties.

Jaarlijkse update van uw adressenbestand nodig?

Voor klanten die de afgelopen twee jaar één of meerdere adresbestanden hebben afgenomen van Wolting Marketing Support, bieden ze een extra mogelijkheid. Zo kunnen deze bedrijven voor een speciaal tarief jaarlijks een update aanschaffen van de aangekochte bestanden. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden bij Wolting Marketing Support? Neem dan snel contact op met een van de medewerkers en deze helpen u graag verder om verder te komen met uw bedrijf. Marketing plannen zijn nog plannen tot u er iets mee doet. Doe dat nu en neem contact op met Wolting Marketing Support om van die ideeën realiteit te maken.