Mundamarketing

Waarschijnlijk heb jij op dit artikel gedrukt, omdat jij denkt dat er heel veel spelfouten in zitten en je zo eens lekker kan lachten. Waarschijnlijk vraag je je af of ‘MJOP’ nou een fout gespelde versie van ‘ mop’ is, of dat het misschien wel een afkorting is die echt ergens voor staat. Het tweede is de waarheid, waar zou MJOP voor kunnen staan? Weet je het al? Nee, echt niet? Nou, dan zal ik je voor eens en voor altijd uit de verwarring helpen, MJOP staat namelijk voor meerjarenonderhoudsplan. Dat is ook niet echt een heel normaal woord, maar een meerjarenplan klinkt op zich nog best wel Nederlands. Een meerjarenplan is natuurlijk een plan voor meerdere jaren voor je onderneming. Dit gaat over de financiën en welke kosten je kan verwachten te maken in de komende jaren. Echter, een meerjarenonderhoudsplan is nog net iets anders. Een meerjarenonderhoudsbegroting geeft namelijk inzicht in het planmatige onderhoud van jouw gebouwen. Een meerjarenplan is eigenlijk voor iedere onderneming wel noodzakelijk om te hebben, omdat hierin advies wordt gegeven over de herstel en de renovatie van jouw gebouwen in de komende jaren. Herstel en renovatie zijn niet de goedkoopste lastenposten in een resultatenrekening, dus het is zeker goed op zo’n plan te hebben. Anders kan je op een gegeven moment voor de ongemakkelijke verrassing komen te staan dat je nu ineens heel veel geld moet uitgeven aan het onderhoud van jouw bedrijfspand. Vastgoedonderhoud is dus zeker, naast het betalen van salarissen, een van de grootste postenkosten van een bedrijf. Maar goed, wie kan er dan zo’n MJOP voor jouw bedrijf maken? Daar weet het bedrijf Laan35 zeker wel raad mee. Zij zijn gespecialiseerd in het maken van meerjarenplannen. Zij maken niet alleen een plan met droge tekst, zij leveren ook foto’s aan zodat jij zelf beter inzicht kan krijgen in de gebreken van de gebouwen waarin er wordt gewerkt. Zo wordt alles heel inzichtelijk gemaakt door Laan35 en kan jij ervoor zorgen dat iedereen veilig in de panden kan blijven werken.

https://laan35.nl/

website laten maken kosten

Als je zowel een sterke als een riskante hypothese hebt, dan is het niet moeilijk om een ​​marktplaats te naserocoderen (dat wil zeggen, “op de knie” samen te stellen met kant-en-klare gereedschappen). Het is voldoende om drie nocode-tools te geloven en te begrijpen: Sharetribe, Webflow of Bubble.

Sharetribe

Opgericht: 2011

Cumulatieve investering: $ 2,4 miljoen

Sharetribe is een goed voorbeeld van een best-of-breed-service die specifiek is toegesneden op een beperkte taak: ‘s werelds gemakkelijkste en snelste tool bieden voor het creëren van een kant-en-klare marktplaats. De service lost dit probleem voor het tiende jaar op en stelt u in staat om snel verhuurdiensten, goederen of diensten te creëren als analoog van Airbnb, Ozon, eBay, Fiverr of Avito in uw branche, zonder een ontwikkelingsteam.

Webflow

Opgericht: 2012

Cumulatieve investering: $ 74,9 miljoen

Webflow is ‘s werelds meest populaire weblay-outbouwer die kan worden gebruikt om sites en websites van elke complexiteit samen te stellen. Het heeft een veel hogere toetredingsdrempel en is voornamelijk beschikbaar voor webontwerpers (als u een freelancer bent, kunt u door de vaardigheid om met de service te werken de baan van een lay-outontwerper aannemen en de kosten van een uur vermenigvuldigen).

Bubbel

Opgericht: 2012

Cumulatieve investering: $ 6,3 miljoen

Bubble is een grote alles-in-één oplossing die alles bevat wat je nodig hebt om een ​​webtoepassing te maken: een ontwerpsysteem en interfacebouwer, een database, back-endlogica en een enorme plug-inbibliotheek. Op de Bubble-blog kun je meer voorbeelden vinden van het lanceren van webproducten en -diensten zonder te programmeren, en de jongens van Zeroqode hebben al een groot aantal plug-ins en kant-en-klare sjablonen gemaakt die niet alleen analoog zijn aan Airbnb en Fiverr, maar ook Udemy, ProductHunt, Quora, die je kunt kopen en begin te gebruiken voor slechts een paar honderd dollar.

Succes!

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html
Mundamarketing
11 jul / 2020

Een veilig voertuig

Sinds de uitvinding van motorvoertuigen is de veiligheid altijd een van de belangrijkste aandachtspunten geweest. Heb jij wel eens een auto-ongeluk meegemaakt? Zo ja, dan weet je hoe vervelend dat is. Je kan er nog jarenlang financieel, fysiek en mentaal problemen van ondervinden. Waar het dus mogelijk is, moeten ongelukken dus kost wat kost voorkomen worden. Voor elke soort weg zijn er veiligheidsmiddelen op de auto geplaatst, en dit artikel ga ik die bespreken.

 

We beginnen bij de snelweg. Dat is een stuk weg waar je heel veel voertuigen tegelijkertijd heel hard rijden. Door deze hoge snelheid is de schade bij een ongeluk meestal heel groot en ook het risico is aanzienlijk. Op de snelheid is het spannendste deel het in- en uitvoegen. Om dit veiliger te maken, is elke auto voorzien van ten minste drie spiegels: een linker spiegel, een rechter spiegel en een spiegel boven in het midden. Door deze spiegels zie je meer van je omgeving en voeg je niet per ongeluk in op de plek van een andere auto.

 

Vervolgens hebben we de wegen in de bebouwde kom. Op deze wegen kom je veel verschillende soorten verkeer tegen en is de situatie onvoorspelbaar. Het kan voorkomen dat je plotseling moet remmen voor een rennend kind of voor een stoplicht dat op rood springt. Om deze nood stoppen veiliger te maken, zijn de autogordels verplicht op alle zitplaatsen sinds 1992.

 

Als laatste bespreken we de woongebieden. Hierin krijg je vaak te maken met situaties waarin je achteruit moet rijden of moet parkeren. Om deze dingen veilig te maken, kan je een achteruitrijcamera kopen. Achteruitrijcameras zijn als het ware een derde oog, waarmee je kan zien wat er achter je auto gebeurt. Zo voorkom je veel ongelukken. De beste achteruitrijcameras vind je bij VanZwitserland.

 

Al de bovenstaande dingen maken de auto veiliger, aarzel dus niet om er gebruik van te maken!

https://www.vanzwitserland.nl/
Mundamarketing

Social media zijn een wereld apart. Zeker wanneer je jezelf als bedrijf of persoon wil onderscheiden, is het belangrijk om te weten hoe je precies met social media om moet gaan en wat de beste manier is om mensen te bereiken. Sinds Twitter werd geïntroduceerd werden ook hashtags erg populair. Door het # teken in te zetten, kun je bepaalde thema’s en onderwerpen toevoegen aan berichten. Op die wijze zijn berichten simpel te vinden en kun je je posts aan een thema toe kennen. Ook andere platformen zoals Instagram maken veelvuldig gebruik van hashtags. Sterker nog: wanneer je op een effectieve wijze Insta wil gebruiken, moet je echt gebruik maken van deze hashtags. Maar hoe doe je dat dan eigenlijk? En welke hashtags zijn populair op Insta? Hieronder kom je er alles over te weten.

 

Hashtags op Insta

Neem eens op je gemakje een kijkje op Insta en je komt er al snel achter dat hashtags het verschil kunnen maken. Grote en bekende accounts maken voortdurend gebruik van deze hashtags en zorgen er op deze manier juist voor dat ze zich onderscheiden van andere gebruikers. Door hashtags te gebruik zorg je er namelijk voor dat je post eenvoudiger vindbaar is, niet alleen op Instagram zelf maar ook via de zoekmachines. Het gebruiken van hashtag vereist overigens wel enige vaardigheid. Zo maken veel mensen de fout door het verkeerde aantal hashtags te gebruiken in een. Sommige mensen plaatsen er te weinig, terwijl andere hun hele post vol zetten met hashtags. Dat laatste werkt behoorlijk negatief omdat mensen zich hier in veel gevallen aan gaan ergeren waardoor ze je post juist niet gaan bekijken.

 

Maar welke hashtags zijn populair op Insta?

Blijft de vraag over welke hashtags populair zijn op insta? Er zijn veel standaard hashtags die je het beste kunt gebruiken omdat ze nu eenmaal veel gebruikt worden. Klein nadeel is dan natuurlijk dat er onder deze hashtags heel veel verschillende berichten verschijnen, voordeel is dat jouw berichten er juist altijd onder staan. Voorbeelden van dit soort hashtags zijn #loveit #selfie #followfriday en #instadaily. Wanneer je deze hashtags gebruikt, word je gegarandeerd gevonden. Je kunt natuurlijk origineler zijn met het gebruik van hashtags, het gevaar is dan echter dat mensen je dan minder snel vinden. Natuurlijk is #vandaagbegintderestvanmijnleven vrij origineel. De kans dat mensen op deze hashtag gaan zoeken is echter ook vele malen kleiner.

 

Meer instagram volgers krijgen

Het doel van dit allemaal is natuurlijk meer instagram volgers krijgen, want meer volgers op instagram levert je ook meer likes en reacties op. Ieder bericht dat je post komt bij je volgers aan en onstaat er weer meer interactie. De juiste hashtags gebruiken zorgt dus voor meer instagram volgers! kopen kan hier: https://www.likes-kopen.nl/instagram/volgers/

Mundamarketing

Google mijn bedrijf, een sociaal kanaal welke niet de populariteit heeft gekregen die Google ervoor bedacht heeft. Het medium is helaas geen echte concurrent voor Facebook en zal dit ook niet zo snel worden, niet veel mensen wagen zich dan ook aan een Google mijn bedrijf. Hierdoor missen we wel de voordelen die Google Plus met zich meebrengt, zeker als bedrijf kun je er namelijk heel veel voordeel uit halen. Google mijn bedrijf is een uitstekend kanaal voor het toepassen van SEO en SEA.

 

Maak een eigen pagina

Met een Google bedrijfs pagina kun je vrijwel dezelfde acties ondernemen als met een Facebook pagina. Je kunt berichten plaatsen op je pagina en je kunt een vriendennetwerk opbouwen. Toch is een Google bedrijfspagina onmisbaar voor je bedrijf. Je kunt eenvoudig je pagina koppelen aan je website of webshop en de pagina als verlengstuk van je website gebruiken. Wanneer jij wilt uitblinken met SEO en SEA en je wilt bovenaan de ranking komen in de zoekresultaten van Google, moet je dus een Google mijn bedrijf pagina aanmaken!

 

Profiteer van meer ruimte voor je website

Na de koppeling van je website aan je Google pagina, krijg je een hoge kwaliteit backlink. Plaats berichten op je pagina. Hoe meer activiteit je hebt op je pagina, hoe meer waarde je krijgt voor alle links die je hebt geplaatst. Dus ook je website of webshop! Zorg dat je veel volgers hebt die voor deze activiteit kunnen zorgen. Je zult al snel merken dat je beter gerankt wordt in de zoekresultaten. Daarbij geeft Google je bij minimaal 100 volgers voordeel in AdWords resultaten. Je hebt er dus zeker veel aan op SEA gebied. Zorg dus dat je zoveel mogelijk Google reviews krijgt en je valt zeker meer op! Het krijgen van zoveel volgers is natuurlijk niet eenvoudig. Je moet er veel tijd in stoppen en hard voor werken eer dat je er ook daadwerkelijk van kunt profiteren. Maak het jezelf eenvoudig door een aantal van je volgers te kopen. Je kunt kwalitatieve Google reviews kopen waarmee je dus meteen profiteert van de voordelen. Profiteer meteen!

Mundamarketing

Heb je een Facebook bedrijfspagina, dan heb je een vind-ik-leuk teller. Deze teller telt het aantal pagina likes. In tegenstelling tot de bedrijfspagina heb je bij FB ook een vrienden pagina. Deze telt logischerwijze het aantal vrienden die je hebt.

Om betrouwbaarder over te komen zijn de likes op je pagina heel belangrijk. Mensen, en vooral potentiële klanten, kijken hier als eerste naar. Heb je een hoge teller, dan kom je betrouwbaar over en zijn mensen sneller geneigd om iets bij je te kopen. Ook zijn ze sneller geneigd om je pagina ook leuk te vinden. Dat levert je weer een extra like op.

 

Hoe kom je aan likes

Likes kun je kopen bij Facebook. Zet een campagne op en zet je pagina of bericht in de spotlights. Stel een budget in per dag en zie langzaam de vind-ik-leuk teller op je pagina groeien. Dit is wel een bezigheid wat veel tijd en geld kost. 

Gelukkig zijn er nog 2 andere alternatieven. Alternatief 1 – zet een winactie op. Met een winactie verloot je iets onder de mensen die op de vind-ik-leuk knop hebben gedrukt. Er zijn wel een aantal voorwaarden aan een winactie verbonden. Zo moet je kansspel belasting betalen wanneer de waarde van je product hoger is dan 449 euro. Ook mag je niemand vragen je bericht te taggen. Overtreed je de regels dan kan Facebook zonder pardon je pagina verwijderen. Hier krijg je dus ook geen waarschuwing voor.

Alternatief 2 – is het kopen van Nederlandse Facebook likes. Hierbij weet je vooraf precies hoeveel het je gaat kosten en oplevert. In tegenstelling tot de campagne weet je helemaal niets zeker, behalve dat het je veel geld gaat kosten. Rechtstreeks likes kopen is veel effectiever.

 

De doelgroep

Welliswaar kun je de doelgroep opgeven bij een Facebook campagne. Echter leidt dit, en dat is uit onderzoek gebleken, in 0,4% van de gevallen tot een nieuwe klant. Ga je Nederlandse FB likes kopen bij een gerenommeerde webshop, dan is de kans veel groter dat je daar iets uithaalt, ondanks dat het niet de juiste doelgroep is. Hoe dat komt heeft ermee te maken dat de mensen die je gaan liken, ook een echt netwerk hebben. Dit netwerk is in een aantal gevallen wel geïnteresseerd in de dienst of product die je verkoopt. Daarom is het niet alleen goedkoper en weet je wat je vooraf krijgt, maar kan het je als bonus nog iets extra’s opleveren.

 

Internationaal

Wil je puur en alleen de teller ophogen, dan kun je ook besluiten om Internationale likes te kopen. Dit is een stuk goedkoper. Klanten ga je hier zeker niet uithalen maar… naast een groter bereik wat je ermee creëert, ziet je pagina er ook een stuk overtuigender uit.

 

Mundamarketing

Op een zogeheten fanpage heb je een vind-ik-leuk teller staan. Deze teller geeft aan hoeveel mensen de pagina leuk vinden. Gebruik je de pagina zakelijk, dus voor je bedrijf, dan fungeert de teller als populariteitsmeter voor je bedrijf. Meer likes betekent een populairder bedrijf en wordt door potentiële klanten dus als betrouwbaarder ervaren.

 

Meer likes op de teller

Meer vind-ik-leuks is iets waar veel ondernemers op verschillende manieren aan werken. Zo kun je de Facebook pagina promoten via Facebook zelf, wat een campagne genoemd wordt. Ook een winactie op touw zetten kan er toe leiden dat je meer likes krijgt. Wil je niet gaan zitten wachten totdat je wat pagina likes bij elkaar hebt gesprokkeld, dan kun je ook Nederlandse Facebook likes kopen bij https://www.likes-kopen.nl/.

Het voordeel is dat je zelf bepaalt hoeveel Nederlandse likes erbij komen en je weet precies wat je eraan kwijt bent. 

 

Wat gaat het me kosten

In tegenstelling tot een campagne via Facebook, krijg je geen inzicht hoeveel de likes je gaan kosten. Wel kun je zelf het budget bepalen maar je weet niet hoeveel vind-ik-leuks je ervoor terugkrijgt. Rechtstreeks Nederlandse likes kopen is daarnaast altijd een stuk goedkoper. 

 

De juiste doelgroep

Bij het kopen van FB likes kun je alleen via FB zelf de doelgroep opgeven. Daar betaal je dan ook flink voor. In praktijk levert het je geen extra klanten op. Het belangrijkste is dat de mensen die op je vind-ik-leuk teller klikken, wel Nederlands zijn. Koop je de likes bij de eerder genoemde webshop, dan krijg je echte Nederlanders met een echt puur Hollands netwerk. Daar zitten potentiële klanten tussen en de kans dat je daar nieuwe klanten uit haalt is een stuk groter dan via de campagne van Facebook. Probeer het zelf eens uit. Je kunt ook met een klein aantal zoals 50 stuks beginnen om het resultaat te zien.

 

Alleen de teller ophogen

Wil je puur de teller ophogen dan kun je ook voor Internationale likes gaan. Deze zijn een stuk goedkoper en gaan in 99,99% geen nieuwe klant van je worden. Wel is het voor potentiële klanten een extra overtuiging om bij jou te komen shoppen omdat je een hoop likes op de teller hebt staan. Als ze kunnen kiezen tussen jouw pagina met xxxx likes of een van de concurrent met xx of xxx likes op de teller dan kiezen ze voor jou!

 

Mundamarketing

Heb jij je ook wel eens verbaasd over het aantal likes of volgers van je concurrent? Wist je dat 95% van de volgers en likes gekocht zijn? Likes kopen is een bekend fenomeen. Zeker wanneer een persoon of bedrijf in korte tijd veel likes of volgers erbij krijgt, zijn deze vaak gekocht. Facebook biedt immers zelf ook deze optie aan om likes te kopen. Je kunt namelijk bij Facebook een campagne starten waar je de focus richt op het verkrijgen van likes. Deze campagne heeft echter een heel ander prijskaartje dan wanneer je shopt bij een van de like-verkopers. Likes-Kopen.nl is een van deze webshops waar je alles kunt kopen als het gaat om social media ondersteuning. Heb je Instagram volgers nodig, Facebook likes of wil je dat men je Youtube video vaker bekijkt? Alles is namelijk mogelijk! Ben je ondernemer en heb je geen zin meer om te wachten, onderneem dan nu actie en ga je likes kopen!

 

De functie van likes en volgers

Het hebben van likes en volgers heeft ook een functie. Ze zorgen er namelijk voor dat je beter gevonden wordt en dat nieuwe bezoekers je sneller gaan volgen en liken. Het werkt namelijk als volgt: Facebook en Instagram zullen jouw berichten en posts sneller aan een groter publiek tonen wanneer je populair bent. Populariteit wordt gemeten aan het aantal volgers en likes op je posts en profiel. Check zelf maar eens wie bovenaan in de zoekresultaten staat als je iets zoekt. Negen van de tien keer zijn dit accounts met heel veel likes of volgers. Wil je ook gezien en gevonden worden, dan moet je likes of volgers kopen. Doordat je gezien en gevonden wordt, neemt de kans dat iemand je op natuurlijke wijze liked of volgt ook flink toe. Zo krijg je er dus sneller een nieuwe like of volger bij. Dit wordt ook wel een sneeuwbaleffect genoemd. Soms heb je gewoon een boost nodig waardoor het balletje gaat rollen. Mensen zijn kuddedieren en daarom ook niet snel geneigd om als eerste te volgen of te liken. Zijn er al een paar duizend mensen voorgegaan dan nemen zij ook gerust de stap.

 

Groter bereik

Het hebben van veel volgers en likes zorgt ook voor een veel groter bereik. Je profiel wordt populairder en daardoor kom je sneller bovenaan te staan. Hierdoor wordt je sneller gezien en heb je in feite dus een groter bereik. Heb je veel volgers dan komen je berichten ook bij meer mensen aan. Gebruik je op zakelijk vlak social media kanalen dan merk je dat het zeker iets doet voor je business, mits je natuurlijk interessante posts plaats waar mensen iets aan hebben en wat ze triggert. Heb je een website met Analytics gekoppeld, let dan eens op de bezoekersaantallen. In de meeste gevallen kun je namelijk met social media, en een campagne, veel websitebezoekers erbij krijgen.

 

Volgers en likes kopen

Zoals je eerder hebt kunnen lezen in dit artikel kun je dus volgers en likes kopen. Je kunt beginnen met kleine aantallen om het eens uit te proberen. Voor 5,- euro kun je al instagram volgers kopen bij deze site: https://www.like4you.nl/product/volgers-kopen-voor-instagram/. Zo ben je niet veel kwijt en heb je toch meteen effect. De levertijd van Instagram volgers is ongeveer 24 uur voor 100 stuks. Snel resultaat dus. Facebook likes variëren een beetje. Ga je Nederlandse Facebook likes kopen dan moet je soms rekening houden met een opstarttijd van 24 uur. Daarna komen de likes rustig binnen. Ga je voor Internationale Facebook likes dan zie je binnen enkele uren al het effect ervan. Een aantal van bijvoorbeeld 500 stuks kan vaak al in 24 uur worden geleverd.

 

Mundamarketing

Tegenwoordig is het essentieel voor bedrijven om je te positioneren op het internet. Inmiddels hebben we veel meer databronnen en mogelijkheden dan ooit tevoren. Toch zien veel ondernemers nog steeds niet in hoe belangrijk het is om je bedrijven te promoten via het internet en zien dit als onnodige uitgaven of stellen het alsmaar uit. Of hebben moeite met het maken van een goede online marketingstrategie

Maar waarom is online promotie van belang? In deze blog doorlopen we 6 vormen van promotie die effectief zijn voor jouw bedrijf.

1. Personal branding

Veel succesvolle bedrijven maken gebruik van ‘’personal branding’’, om een hoop momentum te generen. Door binnen jouw bedrijf iemand uit te kiezen die garant staat voor het merk kun je als bedrijf persoonlijker en betrouwbaarder overkomen bij de consument. Dit zorgt ervoor dat mensen jouw bedrijf sneller herkennen en eerder aankopen doen.

Het geeft je ook meer mogelijkheden om anderen te ontmoeten en te netwerken, meer partnerschappen aan te gaan en een gezicht te geven aan je anderszins gezichtsloze organisatie. En het is gratis om te doen, vanuit een monetair perspectief, hoewel je veel tijd moet investeren.

 

2. Content marketing

Contentmarketing neemt verschillende vormen aan en kan afhankelijk van de jouw strategie een aantal verschillende doelen bereiken. Je kunt bijvoorbeeld whitepapers, e-books en andere inhoud gebruiken om downloads, aanmeldingen en conversies te trekken, of je kunt een blog gebruiken om meer inkomend verkeer naar de website te genereren. 

Je kan zelfs content gebruiken als een vernieuwend concept, het toepassen van meerdere visuals en informatie trekt namelijk de aandacht van de consument. Contentmarketing is dus ongelofelijk veelzijdig en nuttig. En zeker een aanrader om de vindbaarheid en interactie van jouw website te optimaliseren.

3. Zoekmachine marketing (SEO)

SEO is het proces om een website beter te positioneren in zoekmachines, waardoor je meer verkeer krijgt van mensen die opzoek zijn naar producten en services die jij aanbiedt. Een groot deel van jouw positie in de organische zoekpositie komt uit de technische structuur van jouw website en het continu activeren door content te plaatsen. Het is zeker de moeite waard om die extra investering te doen als je ervoor zorgt dat je site correct is geïndexeerd.

4. Conversieoptimalisatie

De meeste optimalisatie strategieën zijn bedoeld om mensen naar jouw website te krijgen. Maar hoe zorg je ervoor dat de mensen die zich al op de website begeven de juiste structuur doorlopen. Door conversie optimalisatie te gebruiken zorg je ervoor dat je meer waarde uit elke bezoeker krijgt. 

Bij conversie wordt ervoor gezorgd dat de kijker / gebruiker eenvoudiger belangrijke kernwaarden van het bedrijf achterhaalt. Denk hierbij aan de plaatsing van een whitepaper of E-book. Als één van deze producten naderhand een gebruiksvriendelijkheidstest beter wordt geplaatst zullen meer mensen het product downloaden.

5. Social Media Marketing

Social media marketing is niet bedoelt voor de korte termijn, tenzij je een groot budget hebt, dan kun je via advertenties snel de doelgroep benaderen. Maar voor de minder vermogende bedrijven is deze vorm van promotie bedoelt ter ondersteuning en op lange termijn ook geschikt voor het werven van klanten.

Wat belangrijk is bij het gebruik van sociale media, is dat de content goed bij de context van het bedrijf past. Het is niet professioneel als persoonlijke meningen of projecten geplaatst worden op een bedrijfspagina. Dit zal er dan ook voor zorgen dat mensen de pagina ontvlogen en de reputatie vermindert. Zorg er daarom voor dat je professioneel omgaat met informatie, kijk naar welke informatie, afspraken en producten relevant zijn voor de potentiële en huidige volger. Als je hier goed mee omgaat zal de pagina rendabeler worden.

6. E-mailmarketing

Veel bedrijven onderschatten de kracht van E-mail marketing, maar het is juist zeer geschikt voor de kleinere bedrijven omdat het bijna niks kost. Begin met het verzamelen van abonnees uit jouw bestaande klantenbestand, volgers van sociale media en andere kanalen. Vervolgens stuur je een informatieve mail naar elke abonnee met bijvoorbeeld een nieuw product of dienst. Veel bedrijven zullen waarschijnlijk getriggerd worden en zullen meer informatie willen ontvangen, waardoor de kans op meer werk groeit. E-mailmarketing is een handige manier voor return on investment.

 

https://www.digitalinside.nl/online-marketing-strategie/
Mundamarketing
7 nov / 2017

Op naar het strand

Als het eindelijk weer eens lekker weer wordt in Nederland in de zomer moet je snel beslissen en naar het strand gaan! Voor je het weet is de zomer of het lekkere weer voorbij en dan kun je weer een jaar wachten voordat de zomer begint. Wat moet je eigenlijk allemaal meenemen als je naar het strand gaat? Want goed voorbereiden is het halve werk en je wilt niet op het strand komen en merken dat je iets vergeten hebt.

Een aantal dingen zijn noodzakelijk te noemen. Je wilt jezelf beschermen tegen de zon dus zonnebrandcreme is zeker handig om mee te nemen. Je moet van te voren wel weten of jouw huid tegen de zon kan. Als je niet tegen de zon kan raad ik aan om een sterke factor te gebruiken zodat je goed beschermd bent tegen de zon.Voor je lippen kun je ook een lippenbalsem gebruiken. Een pet is ook handig om te dragen als je dat fijn vindt. Neem wel een goede pet dus moet je er een Pet kopen van goede kwaliteit. Bijvoorbeeld een Trucker cap kopen is beter tegen de zon omdat de kwaliteit goed is. Neem ook een grote strand handdoek mee zodat je fijn kan zitten zonder al te veel zand op de handdoek te krijgen. Omdat je weinig schaduw hebt is een parasol ook wel handig om mee te nemen. Verder moet je voldoende drinken. Neem dus veel water mee, en als je alcoholische dranken neemt moet je zeker ook water drinken omdat je anders alsnog kunt uitdrogen. Wat niet noodzakelijk is maar wel heel handig, is contant geld. Bij strandtentjes of een snackbar kun je nog steeds vaak niet pinnen. Neem wat geld mee als je wat wilt eten of drinken bij een strandtent.  Wat muziek mee maakt het dagje strand nog leuker om een gezellig sfeertje te maken.

https://www.snapbacks.nl/