Afdelingsverantwoordelijke

Jouw verantwoordelijkheden

Als verantwoordelijke voor onze productieafdeling sta je in voor de dagelijkse leiding om de automatische productielijnen met hoog rendement en op veilige wijze draaiende te houden.

 

Taken:

  • Je bespreekt de planning en personeelsbezetting met shift leader en productie-coördinator 
  • Je zet dagelijks een team van operatoren in om de lijnen volgens productieplanning te laten lopen. 
  • Je zorgt voor de continuïteit door aanvoer van grondstof en verpakking te verzekeren. 
  • Je treedt alert op bij storingen en zorgt voor korte termijn oplossingen alsook voorstellen voor de lange termijn. 
  • Je bepaalt mee het ideale ombouwmoment van de lijnen en zorgt voor een veilige en efficiënte ombouw van de pers en/of matrijs, alsook voor de robotinstellingen per product. 
  • Je verzekert de kwaliteitscontrole door de operatoren. 
  • Je bewaakt steeds de productiviteit en efficiëntienormen van de afdeling alsook het opvolgen van veiligheidsinstructies.
  • Nieuwe operatoren worden door jou opgevangen, begeleid, opgeleid en verder opgevolgd op gebied van kwaliteit, veiligheid, werkmethode en prestaties. 
  • Je werkt nauw samen met process engineering en staat in voor het opvolgen van procesverbeteringen en opleiding aan operatoren daartoe. 
  • Je geeft leiding aan een klein team operatoren en rapporteert aan de productie-coördinator en shift leader.

Jouw profiel

  • Reeds een leidinggevende rol binnen een productieomgeving opgenomen
  • Hands-on mentaliteit, waarbij zelf meewerken niet meer gevraagd wordt
  • Ploegenwerk (vroege/late) is geen probleem

Ons aanbod

Vanuit onze marktkennis begeleiden wij jou naar een job die bij je past, waardoor je jouw expertise kan verruimen en benutten. We gaan in gesprek om een passend salaris af te stemmen. Rekening houdend met jouw ervaring, opleidingen en functie komen we steeds tot een competitief loonpakket waar jij je goed bij voelt.

https://www.vindazo.be/vacatures/afdelingsverantwoordelijke.html
Mundamarketing

Loopt uw inkoopproces niet zoals het zou moeten lopen en heeft u geen idee hoe dit opgelost kan worden? U kan in dit geval de expertise van Insinc gebruiken. Dit jonge, ambitieuze en professionele inkoopbureau heeft namelijk erg veel verstand van het optimaliseren van inkoopprocessen. Dit doen zij bijvoorbeeld als interim inkoper of als inkoop detachering professional. Wanneer u ze inhuurt voor één van deze diensten leren zij eerst uw bedrijf en het huidige inkoopbeleid kennen door een grondige analyse uit te voeren. Uw ambities en winstdoelstellingen staan hier centraal. Hierna gaan zij aan de slag en bespaart u substantiële bedragen op uw inkoopproces.

Profiteer van de kennis van een interim inkoper

Als u de experts van Insinc inhuurt als interim inkoper haalt u kennis in huis. Deze kennis kan van pas komen wanneer u weet dat er een groot project aankomt of wanneer een deel van uw inkoopteam wegvalt. Een interim inkoper van Insinc voegt zich moeiteloos toe aan uw inkoopteam, waardoor uw inkoopactiviteiten op dezelfde of geoptimaliseerde manierdoor kunnen gaan. Uw tijdelijke inkoopproblemen bestaan dus niet langer wanneer uw een interim inkoper inschakelt.

Inkoop detachering helpt uw inkoopafdeling

Inkoop detachering is een blijvende oplossing van een tijdelijk probleem. U kunt tijdens uw inkoopproces namelijk kiezen uit verschillende leveranciers, hierdoor is de kans groot dat u meerdere leveranciers moet inschakelen. Dit maakt uw inkoopprocessen en de achterliggende logistiek ingewikkeld. Een expert in de inkoop detachering kan u helpen om hier duidelijkheid in te krijgen. De inkoop detachering professionals van Insinc ondersteunen u graag en optimaliseren uw inkoopproces gegarandeerd.

Neem contact op met deze specialist

Bent u benieuwd wat de experts van Insinc voor uw organisatie kunnen betekenen? Neem dan zeker contact met deze specialist op. Ze staan u graag te woord om duidelijkheid te bieden en al uw vragen te beantwoorden. Twijfel dus niet langer en neem contact op, ze zullen uw inkoopproces zeker optimaliseren waardoor u tijd en geld bespaart.

2 nov / 2020

Klinisch psycholoog

Functie

Op de afdeling klinische psychologie zijn we op zoek naar een nieuwe collega om direct en indirect psychologische hulp te bieden aan onze medische staf in het kader van de huidige COVID-19 pandemie. Je luistert met verschillende andere collega’s en begrijpt wat er nodig is zodat mensen voor hen kunnen blijven zorgen. U kunt bijvoorbeeld de last van het verlenen van psychologische hulp aan patiënten verminderen door persoonlijke gesprekken met medisch personeel en teamondersteuning.

Je voert ook taken uit die specifiek verband houden met de afdeling klinische psychologie:

  • -Actief deelnemen aan de verdere ontwikkeling van klinische psychologische diensten.
  • – Deelnemen aan een permanent systeem om zonder collega’s backups te maken.
  • -Een lid van een crisisondersteuningsteam dat patiënten en / of familieleden eerste crisisopvang biedt na een groot trauma.

Aanbod

  • -1 jaar contract voor bepaalde tijd.
  • -Start: zo snel mogelijk, maar uiterlijk eind december 2020.
  • – Werktijd: 75%.
  • -Salaris: Categorie 16 (IFIC, PC 330).
  • -Dynamische werkomgeving in grote geavanceerde ziekenhuizen.
  • -Klik hier voor meer kortingen op #werkenbijazgroeninge

Jouw profiel

  • -Je hebt een master in klinische psychologie.
  • – U kunt beter een erkende behandeltraining volgen.
  • -Je bent bereid om in het weekend / ploegendiensten te werken.
  • -Het wordt sterk aanbevolen ervaring te hebben in vergelijkbare (deel) functies.
  • -Je straalt rust uit en kunt vertrouwensrelaties opbouwen.
  • – Je werkt op basis van bewijs.
  • -Je hebt een positieve bijdrage geleverd aan het multidisciplinaire team en regelmatig geraadpleegd, maar je kunt ook zelfstandig beslissingen nemen en deze verdedigen.
  • -Werk vriendelijk, zorgvuldig en nauwgezet.
  • -Je bent een uitstekende communicator, zowel mondeling als schriftelijk.
  • -Je bent een attent persoon, met een sterke intuïtie, sterke observatie- en luistervaardigheid.
  • -U kunt open communiceren met verpleegkundigen, paramedici en artsen van verschillende afdelingen.
  • -Je bent diplomatiek, geduldig en hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel.
  • -U moet integer zijn en werken binnen een ethisch kader.

Activiteiten: deelnemen aan de psychologische hulp van de organisatie, mensen die verpleging nodig hebben begeleiden om de psychologische behandeling op te volgen (aantekeningen, voortgang, enz.) En suggesties voor aanpassing doen

Master in de psychologie

https://www.vindazo.be/vacatures/psycholoog.html
3 aug / 2020

Head of ICT

Een uitdagende ICT supervisor (f / m / d) functie in een zeer succesvol Nederlands bedrijf met hoofdkantoor in de regio Groot Eindhoven

Onze klant is een zeer succesvol en actief Duits productiebedrijf met duizenden medewerkers, technologiegerichte, dynamische innovatie en hoge kwaliteit in alle producten en processen, en gezonde groei.

Onze klant heeft een Nederlands bedrijf. Met 200 medewerkers met hoofdkantoor in de regio Groot-Eindhoven, en met zeer gemakkelijk transport, ontwikkelen, produceren en distribueren ze zeer interessante producten voor de productportfolio van het Duitse moederbedrijf. De Nederlandse onderneming behield haar onafhankelijkheid en ondersteunde haar expansiestrategie sterk door aansluiting bij het Duitse moederbedrijf.

Dit Nederlandse bedrijf geniet zowel in binnen- als buitenland een hoge reputatie en is toonaangevend in innovatie op dit gebied.

Wil jij het verschil maken in een bedrijf dat waarde hecht aan duurzaamheid, continue ontwikkeling en een waardegerichte bedrijfscultuur, dan ben je zeker geïnteresseerd in de volgende functies als ICT-directeur (f / m / d)

Kies de taak die aan u is toegewezen

Leid en ontwikkel uw team verder

Centraal aanspreekpunt voor alle IT- en telecommunicatiekwesties

Deelnemen aan de analyse van bedrijfsprocessen vanuit een IT-perspectief, het optimalisatiepotentieel bepalen, passende maatregelen afleiden en de implementatie ervan controleren

Ondersteun de optimalisatie en transformatie van de organisatiestructuur door middel van verandermanagement

Bouw en ontwikkel interne afdelingsprocessen in bedrijfsprocesbeheer en afdelingsgerichte servicegerichte ondersteuning bij alle IT-vraagstukken

Binnen het ontwerpkader van de toekomstgerichte IT-infrastructuur en het systeemlandschap blijft de IT-strategie zich ontwikkelen

Verantwoordelijk voor het initiëren en succesvol managen van professionele en interdisciplinaire IT-projecten

Coördinatie van externe dienstverleners

Your profile

Je hebt met succes een diploma of vergelijkbare kwalificatie op IT-gebied behaald en je hebt een schat aan ervaring opgebouwd in een productiebedrijf dat al een ERP-systeem heeft gebruikt. Je bent een IT-manager, teamleider of projectmanager en je wilt een nieuwe carrière starten.

Daarnaast heb je ruime ervaring als consultant of projectmanager bij een IT dienstverlener en wil je nu de verantwoordelijkheid blijven nemen. Echter, zoals hierboven vermeld, is dit een absolute voorwaarde om ervaring te hebben met het ondersteunen van productiebedrijven.U moet natuurlijk uitgebreide kennis hebben van het ERP-systeem.

Je bent zeer vertrouwd met verwerkingssoftware, databases, netwerken, IT-infrastructuur, etc.

Uiteraard spreekt u vloeiend Nederlands en Engels.

Je hebt de volgende kenmerken:

Leiderschap en proactieve, onafhankelijke en flexibele werkstijl, oplossingsgerichte en systeem- en doelgerichte werkwijze, overtuigingskracht, ‘driver’-mentaliteit,’ hands-on ‘houding in de praktijk, pragmatisch, hoogwaardige service En alle niveaus van klantgerichte, zelfverzekerde en winnende manieren.

U komt altijd snel ter zake, bent goed georganiseerd, werkt gestructureerd, stelt prioriteiten en is absoluut betrouwbaar.

U zult de veranderlijke omgeving, de open werksfeer, het korte besluitvormingsproces en de rechtstreekse rapportage aan de algemeen directeur waarderen.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/project-team.html

Financieel (belasting) controller

Over functie

Als financieel directeur werk je bij ENGIE Nederland Holding en maak je deel uit van het Financial Control Team. Je bent verantwoordelijk voor de boekhouding van vennootschapsbelasting binnen de Nederlandse financiële eenheid en bent verantwoordelijk voor het formuleren, optimaliseren en bewaken van verrekenprijsbeleid. Je werkt op het snijvlak van zaken, financiën en belastingen. Dit zijn uw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden; u bent verantwoordelijk voor de boekhouding van vennootschapsbelasting in een complexe financiële afdeling (verdeeld in meerdere bedrijfsafdelingen), en voert interne en externe rapporten uit op basis van IFRS, en ondersteunt de financieel controleur om maandelijks af te rekenen.

Dit omvat het bepalen van de uitgestelde belastingstatus en de effectieve belastingdruk; u bent verantwoordelijk voor de interne rapportage van ENGIE Energie Holding; het spelen van een leidende rol in belastingvoorspelling; het werken met diensten op het gebied van belasting, financiën en financiële uitwisseling om belastingadministratie te optimaliseren en waar mogelijk te automatiseren Werkwijze. U bent verantwoordelijk voor (in overleg met belastingheffing) het opslaan en onderhouden van de nieuwste verrekenprijsdocumenten voor elke entiteit / business unit. Door de nieuwe transactie kunt u de zakelijke achtergrond en de economische realiteit begrijpen en advies geven aan het bedrijf. Hiervoor moet je intensief samenwerken met andere transfer pricing-experts, fiscalisten in binnen- en buitenland en andere experts.

Wat neem je me?

Je hebt een bachelor- of masterdiploma in financiën behaald; je hebt praktische ervaring met tax accounting in een complexe omgeving; je staat effectief onder druk binnen een strakke deadline; je voelt je thuis in een internationale omgeving. Je kunt zelfstandig, daadkrachtig, daadkrachtig en begrijpend een deskundige rol spelen in het bedrijfsleven, met uitstekende Nederlandse en Engelse luister-, spreek-, lees- en schrijfvaardigheid. Frans spreken is een pre

Wat bieden wij aan

Naast focus op persoonlijke groei, bieden we ook goede salarissen en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals goede pensioenregelingen, collectieve ziektekostenverzekering en kortingen voor werknemers op uitstapjes en productaankopen. Wist je dat als je fulltime werkt, je elk jaar minimaal een paar dagen vrij hebt? Op deze manier kunt u uw werk en privéleven beter in balans brengen. Je werkt in onze kantoren in Zwolle en Bunnik. Bijbaan is mogelijk.

Bedrijfsinformatie

ENGIE Energie Nederland Holding BV maakt deel uit van de beursgenoteerde ENGIE Group. ENGIE is actief in landen met werknemers wereldwijd. Als geheel is het onze missie om bij te dragen aan het verduurzamen van de wereld. ENGIE in Nederland bestaat uit ENGIE Services en ENGIE Energie. Samen bieden we klanten energie- en technologieoplossingen. Van BB en BC, tot kleine klanten, tot grote klanten, van Terneuzen tot Delfzijl. ENGIE Energie levert energiediensten aan particulieren en grote bedrijven en streeft door het leveren van duurzame energie naar het minimaliseren van klimaatverandering, het voorzien in voorzieningszekerheid en het zorgen voor een verantwoord gebruik van beschikbare middelen om de uitdagingen van energietransitie aan te gaan. ENGIE Energie investeert daarom in hernieuwbare energiebronnen zoals zon, wind en biogas.

https://www.vindazo.nl/keywords/financial-controller.html
Mundamarketing

Veel mensen vandaag de dag hebben het gevoel dat ze geleefd worden en een cursus persoonlijke ontwikkeling kan dat veranderen. Stress, verplichtingen en werk hebben vaak als gevolg dat we ons onmachtig voelen en dat we even niet meer weten hoe we het allemaal in een dag moeten plakken. Soms zijn 24 uur veel te kort voor alles wat je denkt dat je moet doen. Met een cursus persoonlijke coaching leer je om je leven weer in perspectief te brengen en om te bepalen welke factoren belangrijk zijn. Je krijgt weer rust en daardoor word je automatisch effectiever. Ineens heb je weer tijd en kun je je leven indelen zoals jij dat wilt.

Na een cursus persoonlijke ontwikkeling sta je aan het roer

Bij een cursus persoonlijke ontwikkeling van de How Company leer je wat je eigen gebruiksaanwijzing is en hoe je deze het beste kunt toepassen. Je wordt niet meer geleefd, maar neemt zelf de leiding over je leven en daardoor kun je eindelijk die problemen aanpakken waar je al zo lang mee loopt. Ook als leidinggevende kan een cursus persoonlijke ontwikkeling helpen bij het beter inschatten en motiveren van je team. Je leert aan welke knoppen je moet draaien, zowel bij jezelf als bij anderen.

Houd jezelf de spiegel voor met persoonlijke coaching

Wil je een stapje verder gaan en jezelf echt eens onder de loep nemen, dan is persoonlijke coaching misschien een betere optie voor je. Tijdens zo’n cursus leer je jezelf kennen en kun je die zelfkennis gaan gebruiken om je leven naar jouw eigen wensen te vormen en niet andersom. Dit is zowel confronterend als bevrijdend en persoonlijke coaching is dan ook echt een effectieve methode om je leven weer op orde te krijgen. Je leert om met stress om te gaan en hoe je dit uit je leven kunt verwijderen. Door je persoonlijke drijfveren weer naar voren te brengen neem je eindelijk controle over je eigen leven.