Mundamarketing

Je goede scooter theorie en praktijk in 1 dag halen klinkt als een droom voor velen. Toch is het geen droom en kunnen wij het waar maken voor je. Wanneer je steeds twijfelt of je al wil beginnen omdat je weinig tijd hebt door school en werk bieden wij de perfecte uitkomst. Je begint bij ons vroeg in de middag. Iemand neemt dan in een snelle vaart alle belangrijke stof met je door. Dit gaat over verkeersborden, regels en de scooter zelf. Doordat je direct hierna je theorie examen moet maken zit alles nog vers in je geheugen. Daarna gaan we bezig met de praktijk.

Het praktijk examen

Alles wat je net hebt geleerd aan theorie kun je nu meteen gaan toepassen. Je leert eerst de basis dingen, zoals gassen, remmen en sturen. Dit doen we op ons eigen terrein voor de veiligheid. Wanneer je dit goed beheerst ga je met een begeleider de weg op. Je krijgt oortjes van ons in zodat we je er goed doorheen kunnen praten en er geen ongelukken kunnen gebeuren. Er is namelijk niemand die kan ingrijpen zoals bij een auto. Zodra je er vertrouwen in hebt mag je dat aangeven en dan start je praktijk examen. Je gaat dan een half uurtje rijden met je begeleider.

Feestje vieren

Als hij tevreden is en hij niet heeft hoeven ingrijpen dan ben je geslaagd voor je praktijk examen. Je hebt nu dus je scooter theorie en praktijk in 1 dag gehaald. Je moet nu alleen nog een weekje wachten tot je je rijbewijs kan ophalen bij de gemeente. Je hebt ook de mogelijkheid om voor een klein bedrag deze vervroegd op te halen, dan kan je vrijwel meteen de scooter op. Wacht ook echt even tot je je rijbewijs in je bezit hebt, anders ben je namelijk illegaal bezig. We begrijpen dat je een feestje wilt vieren omdat je je scooter theorie en praktijk in 1 dag gehaald hebt, maar dit kan ook met een lekker drankje thuis.



Eindelijk is het zo ver! Je mag je eerste rijlessen gaan volgen. Eindelijk zul je ervaren hoe het is om zelf achter het stuur te zitten. En binnenkort heb je niemand anders meer nodig om je ergens naar toe te brengen. Je kruipt gewoon zelf achter het stuur de vrijheid tegemoet! Maar voor het zo ver is zul je natuurlijk eerst je rijbewijs moeten halen. En dat doe je niet zo maar. Voor je aan de rijlessen begint zul je je eerst moeten verdiepen in een aantal rijscholen. Want waar moet je precies op letten? Wij leggen het graag voor je uit.

Kies een rijschool bij jou in de buurt

Je kunt niet zo maar uit alle rijscholen in heel Nederland een keuze maken. De rijschool zal wel bij jou in de buurt moeten liggen, want ze moeten je immers ook op komen halen met de auto. Dus woon jij bijvoorbeeld in Margraten? Google dan eens op Rijschool Margraten en kijk welke rijscholen er bij jou in de buurt liggen. Ga niet lukraak voor de goedkoopste of de rijschool met de gaafste auto. Lees de ervaringen van anderen en bekijk wat het slagingspercentage is van de rijschool in Margraten. Baseer op alle deze zaken je keuze voor de uiteindelijke autorijschool.

 

Neem een proefles bij rijschool Margraten

Vraag ook in je omgeving eens na welke rijschool je vrienden les hebben gehad. Vraag ze naar hun ervaringen. Heb je je keuze uiteindelijk gemaakt? Vraag dan een proefles aan alvorens je je inschrijft. Op deze manier kan je kennismaken met de rijschool en je instructeur. Het is namelijk erg belangrijk dat je een goede klik hebt met je instructeur. Hij moet je alles leren en jullie zullen heel wat tijd samen doorbrengen. Dus vraag eens een proefles aan bij rijschool Margraten en zie of jullie een klik hebben.

https://cordewenerscholing.nl/rijschool-margraten/
18 mrt / 2020

Civic Honda

De Civic Honda mag zo onderhand wel tot de klassiekers gerekend worden, zeker in de wetenschap dat het eerste model van de Civic van Honda al in 1972 op de Nederlandse wegen verscheen. En wat voor model. De Civic was destijds nog zeer compact en kon de gelijkenis met een Mini prima doorstaan.

Glimlach bij het zien van de eerste Civic van Honda

Wie nu een foto van dat eerste model ziet, kan een glimlach niet onderdrukken. Wat een autootje, met een uniek uiterlijk. Jammer dat ze er zo niet meer rijden. Na de introductie van de Honda Civic in 1972 speelde de auto aanvankelijk een zeer bescheiden rol. De auto was niet populair, maar hobbelde maar wat mee. Gaandeweg veranderde dat, en met de presentatie van de vierde generatie van de Civic van Honda ging het snel. We spreken eind tachtiger jaren van de vorige eeuw als de Civic ineens razend populair wordt. Het is het sportieve uiterlijk en het al even sportieve rijgedrag dat het een gewilde auto maakt. Later bleef Honda vasthouden aan het vooral sportieve karakter van de Civic, waarvan in 2017 alweer de tiende generatie gepresenteerd werd. In niets doet de Civic nu nog denken aan het eerste model. De auto is volwassen geworden, groter bovendien en is nog steeds gewild, bij jong en bij oud.

Dan wordt autotransport geregeld

Hoe sterk een Honda Civic ook is, een ongeluk zit in een klein hoekje. Gelukkig kun je anno 2020 zonder abonnement een beroep doen op RoadGuards, een collectief van honderden automonteurs die er naar streven om binnen een half uur na je belletje dat je pech hebt bij je te zijn. Vaak kunnen ze direct een oplossing bieden, soms echter ook niet. In dat geval regelen ze autotransport. Omdat je geen abonnement hoeft te hebben, betaal je gewoon rechtstreeks aan de monteur.